Ο Ιταλός, ο οποίος εμφανίστηκε στην πίστα του Ζάντφορτ μαζί με τον νέο επικεφαλής της Alpine, Όλιβερ Όουκς, δήλωσε ότι η ομάδα – η οποία πανηγύρισε τίτλους ως Benetton στη δεκαετία του 1990 και ως Renault σε αυτή του 2000 – μπορεί να ελπίζει ότι θα είναι ανταγωνιστική έως το 2027.
Όσον αφορά την απόφαση για το ποια μονάδα ισχύος θα χρησιμοποιεί η ομάδα από το 2026, με τη Renault να εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράζει κινητήρες από τη Mercedes και να σταματήσει την παραγωγή τους στο εργοστάσιο του Βιρί-Σατιγιόν κοντά στο Παρίσι, ο Μπριατόρε τόνισε ότι θα την πάρει η γαλλική εταιρεία. Είπε ακόμη ότι η Alpine, η «βάση» της οποίας βρίσκεται στο Ενστόουν της Μεγάλης Βρετανίας, χρειάζεται λιγότερους ανθρώπους, μολονότι φάνηκε να προτείνει ότι αυτό θα επιτευχθεί μέσω αποχωρήσεων και όχι με περικοπές θέσεων εργασίας. «Δεν είναι προς πώληση» είπε ο 74χρονος Ιταλός, όταν ρωτήθηκε αν προετοιμάζει την πώληση της ομάδας, και συνέχισε: «Κάτι είναι πολύ ξεκάθαρο, ο (σ.σ. διευθύνων σύμβουλος της Renault) Λούκα ντε Μέο δεν θέλει ποτέ να πουλήσει την ομάδα. Η ερώτηση ολοκληρώθηκε».
Από την πλευρά του, ο Όουκς, η πρόσληψη του οποίου ως του πέμπτου επικεφαλής της Alpine μέσα σε τέσσερα χρόνια ανακοινώθηκε στα τέλη Ιουλίου, είπε μεταξύ άλλων: «Το Ενστόουν έχει κάτι που τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν, έχει ένα αγωνιστικό πνεύμα, έχει μια ιστορία. Δεν μπορείς παρά να γυρίσεις και να βρεις αυτό το κάτι που απλά δίνει τεράστιο πάθος για να φτιάξεις το μέρος όπου θα έπρεπε να είναι. Όσον αφορά το τι λείπει, τολμώ να πω ότι έχει γίνει κακοδιαχείριση εδώ και αρκετά χρόνια… έχουμε ορισμένους καταπληκτικούς ανθρώπους εκεί. Δεν φταίνε οι άνθρωποι, φταίει η προηγούμενη ηγεσία».