Ο λόγος είναι πως ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull θα χρησιμοποιήσει νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, ξεπερνώντας το επιτρεπόμενο όριο μέσα στη σεζόν.
Όπως αναφέρει το Motorsport.com, ο Φερστάπεν, ο οποίος ετοιμάζεται να τιμωρηθεί με ποινή δέκα θέσεων στην εκκίνηση, ήταν εδώ και καιρό στο… όριο να του επιβληθεί κάποια ποινή, από τη στιγμή που «έχασε» μια μονάδα ισχύος στα δοκιμαστικά για το καναδικό Grand Prix του Ιουνίου.
Αυτό σήμαινε ότι ο Ολλανδός έπρεπε να χρησιμοποιήσει στην Ισπανία την τέταρτη μονάδα ισχύος της Honda, φτάνοντας στο όριο των τεσσάρων που επιτρέπονται ανά έτος, ενώ ακόμη δεν είχε φτάσει στα μισά της σεζόν.
Έτσι, οι άνθρωποι της Red Bull προετοιμάζονταν εδώ και καιρό για το ενδεχόμενο να επιβληθεί στον Φερστάπεν ποινή θέσεων στην εκκίνηση και, σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, επελέγη στρατηγικά το κυριακάτικο Grand Prix του Βελγίου ως η καλύτερη ευκαιρία για να χρησιμοποιήσει ο Ολλανδός έναν πέμπτο κινητήρα εσωτερικής καύσης και να του επιβληθεί ποινή θέσεων στην εκκίνηση.