Παράλληλα, ο Ολλανδός πιλότος δήλωσε πως μετά από αρκετά Grand Prix, υπήρξε θέμα αξιοπιστίας με το μονοθέσιό του, μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το δεξί πίσω φρένο.
Αρχικά, ο Φερστάπεν δήλωσε: «Βασικά το πίσω δεξί φρένο κόλλησε από την πρώτη στιγμή που έσβησαν τα φώτα της εκκίνησης, οπότε οι θερμοκρασίες άρχισαν να ανεβαίνουν μέχρι τη στιγμή που φυσικά πήρε φωτιά. Είχα μια δύσκολη στιγμή μετά το πρώτο γύρο, η θερμοκρασία ανέβαινε διαρκώς, οπότε δούλευε σαν να είχε χειρόφρενο. Φυσικά, εγώ δεν ήξερα ότι συνέβαιναν όλα αυτά, απλά αισθανόμουν ότι δεν ήταν καλή η ισορροπία του αυτοκινήτου. Η ομάδα μπορούσε να δει τι γινόταν, αλλά δεν ξέρουν τι το προκάλεσε».
Και συμπλήρωσε στη συνέχεια: «Είχαμε πολλούς καλούς αγώνες στη σειρά, πολλή και καλή αξιοπιστία. Και ήξερα ότι θα έρθει κάποια μέρα που θα έχεις και μια εγκατάλειψη, και δυστυχώς αυτή η μέρα ήταν η σημερινή. Είχαμε ένα πολύ καλό σερί διάρκειας δύο ετών, κι αυτό είναι από μόνο του πολύ εντυπωσιακό».
Τέλος, ο Φερστάπεν τόνισε: «Δε θέλεις βέβαια ποτέ να έχεις κάτι τέτοιο, αλλά το πιο σημαντικό τώρα είναι να καταλάβουμε γιατί συνέβη. Λυπάμαι που δεν κατάφερα να τερματίσω, καθότι είχαμε καλές ελπίδες για τη νίκη. Η ισορροπία του αυτοκινήτου μου έδινε αρκετά καλή αίσθηση, βελτιωμένη σε σχέση με τις συστοιχίες γύρων που κάναμε στις ελεύθερες δοκιμές. Αλλά ναι, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που δεν είναι στον έλεγχό σου».