Η μεταγραφή του Γου Λέϊ από την Σανγκάη στην Εσπανιόλ τον Γενάρη μπορεί να μην συντάραξε τους πάντες, ούτε να έκανε μεγάλα πρωτοσέλιδα. Την τηλεθέαση πάντως την έκανε δική του…

Η μεταγραφή του Γου Λέϊ από την Σανγκάη στην Εσπανιόλ τον Γενάρη μπορεί να μην συντάραξε τους πάντες, ούτε να έκανε μεγάλα πρωτοσέλιδα. Την τηλεθέαση πάντως την έκανε δική του…

Ο Γου μπήκε ως αλλαγή στην αναμέτρηση της περασμένης Κυριακής (3/2) κόντρα στην Βιγιαρεάλ που τελείωσε με 2-2.

Την στιγμή εκείνη στην Κίνα ούτε λίγο, ούτε πολύ 40 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούσαν τον συγκεκριμένο αγώνα. 

Για να καταλάβετε τη διαφορά στην Ισπανία η ανάλογη μέτρηση έδειξε 177.000 τηλεθεατές.

Σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα Marca η συνολική τηλεθέαση και στους 17 φετινούς αγώνες της Εσπανιόλ είναι 7 εκατομμύρια.

Ο Κινέζος ιδιοκτήτης της Εσπανιόλ  Chen Yansheng είναι βαθύπλουτος και έχει σχέδια μεγαλόπνοα.

Η πρώτη κίνηση με την απόκτηση του «Κινέζου Μαραντόνα» όπως αποκαλούν τον Γου, έφερε μεγάλο διαφημιστικό ενδιαφέρον στην Κίνα για την Εσπανιόλ. 

Στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης η αύξηση ήταν 20.500 στην Ισπανία ενώ στην Κίνα 500.000 σε ότι έχει να κάνει με τους «φόλοουερς» της ομάδας. 

Η φανέλα του Γου πούλησε στην Βαρκελώνη 2.000 κομμάτια και 50.000 στην Κίνα.  

Ο Γου στην Κίνα σε 29 αγώνες σημείωσε 27 γκολ και η μεταγραφή του στην Εσπανιόλ κόστισε μόλις 2 εκατομμύρια ευρώ.