Η απευθείας διαπραγμάτευση των φιλάθλων για την πώληση και αγορά εισιτηρίων, μπορεί να επιφέρει και υπερδιπλασιασμό των τιμών.

H περικοπή των εισιτηρίων σε 540 σε καθεμία από τις 4 ομάδες που έχουν προκριθεί στο φετινό F4 του Βερολίνου, οι υψηλές τιμές πώλησης τους, από όσους έχουν προμηθευτεί αλλά δεν πρόκειται να ταξιδέψουν στο Βερολίνο ή επιλέγουν να έχουν οικονομικό όφελος, χωρίς φίλαθλο ενδιαφέρον για την γιορτή του ευρωπαϊκού μπάσκετ και οι απαιτήσεις των χιλιάδων φιλάθλων που έχουν οι δυο ελληνικές ομάδες, Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός, καθώς και η Φενέρμπαχτσε, έχουν καταστήσει σε “θρίλλερ” την εξέρευση θέσεων στην “Uber Arena”.

«Μονόδρομος” για την αγορά εισιτηρίου, είναι η πλατφόρμα της Euroleague, το «fan-to-fan marketplace» που θα είναι σε λειτουργία από την ερχόμενη Τρίτη (14/5) και οι ενδιαφερόμενοι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, θα μπορούν να διαπραγματευτούν απευθείας την αγορά των εισιτηρίων, σε τιμές που θα είναι… “τσουχτερές”, λόγω της τεράστιας ζήτησης.

Υπάρχει το πιθανό ενδεχόμενο να είναι διπλάσιο το “καπέλο” για κάθε εισιτήριο…

Η αντίστροφη μέτρηση για το φετινό φάιναλ φορ στο Βερολίνο, θα κυλήσει υπέρ του πωλητή που δύσκολα θα μείνει με απούλητα εισιτήρια στην διάθεση του.

Ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός έχουν προαναγγείλει ότι οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας και δη των ακριβότερων κλιμακωτά θα έχουν προτεραιότητα αγοράς εισιτηρίων. Οι προεγγραφές που άρχισαν ξεπερνούν, ήδη, τις 2.000 αιτήσεις. Παράλληλα, εκτός του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού και της Φενέρ που αν είχαν στην διάθεση τους, ακόμα και 3.000 εισιτήρια, θα εξαντλιόντουσαν από τους φιλάθλους της, η πιθανή “πηγή” εισιτηρίων από επιστροφές της Ρεάλ, είναι “κλειστή” γιατί οι Μαδριλένοι ανακοίνωσαν ότι θα διαθέσουν τα 540 εισιτήρια που παρέλαβαν.

Η Ευρωλίγκα θα διαθέσει 6.000 εισιτήρια στους χορηγούς της και σε αυτή την περίπτωση, πιθανές γνωριμίες σε στελέχη αυτών των χορηγών μπορεί να δώσει μικρή λύση για τους φιλάθλους.