Σίγουρος πως θα είχε καταφέρει να κερδίσει το Grand Prix του Λας Βέγκας, με βάση τη στρατηγική που είχε ακολουθήσει, αν δεν έβγαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 25ο γύρο, εμφανίστηκε ο Σαρλ Λεκλέρ.

Ο πιλότος της Ferrari είχε επιλέξει να προχωρήσει σε ένα πιτ-στοπ έναντι των δύο του Μαξ Φερστάπεν, όμως τα σχέδια του χάλασαν εξαιτίας του οχήματος ασφαλείας.

«Έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Από τη μια πλευρά είμαι εξαιρετικά χαρούμενος με τη σημερινή μας απόδοση.

Δεν αφήσαμε τίποτα που να μην κάνουμε και μέχρι την τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου τα έδωσα όλα και κατάφερα να πάρω αυτή τη δεύτερη θέση. Όμως, από την άλλη πλευρά, είμαι απογοητευμένος, καθώς πίστευα ειλικρινά ότι χωρίς το όχημα ασφαλείας η νίκη ήταν δική μας.

Το πρώτο μας stint με τη μέση γόμα ήταν αληθινά καλό, και νομίζω ότι είχαμε κατά 5 γύρους πιο φρέσκια σκληρή γόμα από τον Μαξ, κι εγώ είχα 4 ή 5 γύρους για να τα ανεβάσω στη θερμοκρασία [λειτουργίας] τους. Κάναμε πολύ καλή δουλειά σε αυτό και ήμουν αισιόδοξος ότι η νίκη ήταν δική μας», δήλωσε αρχικά ο Σαρλ Λεκλέρ και πρόσθεσε:

«Κι έπειτα ήρθε, ατυχώς, το όχημα ασφαλείας. Ο Μαξ και ο Τσέκο μπήκαν στα πιτς, εγώ έμεινα έξω με τα σκληρά ελαστικά ηλικίας 5 γύρων – που δεν είναι πολύ, αλλά το πρόβλημα είναι πως όταν ψύχωνται πίσω από το όχημα ασφαλείας, είναι πάρα πολύ δύσκολη η επανεκκίνηση με αυτά. Εκεί χάσαμε τον αγώνα.

Βέβαια, όπως είπε και ο Μαξ, το τελευταίο μέρος του αγώνα ήταν εξαιρετικά διασκεδαστικό και αυτό με γέμισε με αδρεναλίνη και το απόλαυσα.

Είναι πάντα εύκολο να λες εκ των υστέρων τι θα έκανες [με τα πιτ-στοπς], αλλά είχα κάνει μόνο πέντε γύρους με τα ελαστικά κι επίσης δεν ήξερα τι θα έκανε ο Μαξ και ο Τσέκο πίσω μου.

Αν δεν σταματούσαν, τότε θα ήταν δύσκολο να περάσω τις δύο Red Bull αν βρισκόμουν πίσω τους. Αν αποφάσιζα τώρα θα είχα μπει και εγώ στα πιτς, αλλά γνωρίζοντας εκ των υστέρων τι έκαναν εκείνοι. Οπότε είναι κάτι εύκολο να το λες».